Danny Williams vs Sergei Kharitonov

Danny Williams vs Sergei Kharitonov 11/9/20

U cunquistatore Mike Tyson, Danny Williams, hè statu cacciatu in dui Turni da Sergei Kharitonov, un cumbattante chì hà fattu u so debut in boxe prufessiunale.

(Cliccate nantu à u ligame sottu per guardà u video)

Sergey Kharitonov vs Danny Williams (Sergei Kharitonov)

Veru, (1-0, 1 KO) Kharitonov (40) avia sperienza MMA, WSB è sperienza di pugilatu amatoriale. Perde soprattuttu per decisione contr'à Robert Helenius in 2007 è cun Filip Hrgovic in 2011 in WSB (semi-pro). Inoltre, hà vintu una medaglia d'argentu à i Ghjochi Asiatichi Centrale in u 2003 (per u Tadjikistan), medaglia d'argentu in u Campionatu Asiaticu di Boxe Amatoriale in u 2004, medaglia d'argentu in u Campionatu Russu di Boxe in u 2004.

Williams (54-29, 41 KO) à 47 era simplicemente terribile. Era falatu in u primu round da un pugnu chì si trasformò in un stumble è cum'è u casu cù a maiò parte di e so lotte da a mità di l'anni 2000, pareva assai instabile cù ogni punch chì sbarca. Dapoi a so perdita à Vitali Klitschko, a so resistenza à i pugni hè andata, longa.

Indipendentemente da quellu chì lotta, appena hè tagliatu e so gambe andonu solu. Questa hè stata una tendenza per tutta a so carriera in i so anni crepuscolari da caccia, questu hè u casu chì si tratti di un pesante pesante putente o di un pesu pesu! Tamanta vergogna, aghju ricordi di fighjulà a so lotta in Reading, circundendu contr'à Michael Sprott in u 2003 (a prima rivincita) induve era un cumbattente forte à spalle larghe è luntanu da u cacciatore motivatu è fisicamente primatu chì batte una vechja versione di Mike Tyson in u 2004.

A perdita multi-knockdown shellacking chì hà subitu da e mani di Klitschko paria piglià assai di ellu perchè pare chì ùn sia mai più u listessu, ancu s'ellu hà scrappatu è hà vintu scontri naziunali cù Audley Harrison è Matt Skelton. Perde per a coppia in rivincite hà marcatu u declinu evidente chì stava attraversu u tristu statu di un cumbattante chì s'assumiglia oghje.

U tempu di l'arrestu era 2:25 di a seconda volta dopu chì Williams era marcatu è pareva instabile. Hè stata una bella chjamata da l'arbitru. Questa era di novu una altra perdita per un pugile chì facia u so debut pro è a so ritirata hè assai longa.

Questa lotta hè stata tenuta nantu à a carta di lotta Fedor Chudinov vs Umar Sadiq in Russia.

Danny Williams vs Sergey Kharitonov | boxen247.com

Avemu bisognu di voi !

Se ti piace ciò chì facemu è vulete susteneci, per piacè cunsiderà una donazione una tantum, quantunque grande o chjuca. Ci aiuta à cuntinuà u nostru travagliu è sustene u nostru avvene. Tuttu sicuru è via PayPal ... basta à cliccà l'imaghjina PayPal quì sottu:

Support Boxen247.com da PayPal

Abbonate à a nostra novu Canale YouTube cù l'ultime nutizie è risultati di pugilatu, pettegolezzi è informazioni da u mondu sanu. Basta à cliccà l'imaghjini sottu o qualsiasi di l'imaghjini per tutti i nostri social media:

YouTube Boxen247.com (Kristian von Sponneck)Facebook Boxen247.com (Kristian von Sponneck)

Per a lista di l'ultime nutizie di pugilatu è i risultati di u pugilatu, cliccate quì sottu l'ultime nutizie è risultati di pugilatu