Evander Holyfield vs Bert Cooper

"U ritornu"

Evander Holyfield vs Bert Cooper Video | NobleBoxing.com

Evander Holyfield vs Bert Cooper video 23/11/91

Evander Holyfield vs Bert Cooper video. Questa difesa di u titulu di campiunatu pesante hà fattu u 23/11/91 è era u "ritornu in casa" di Holyfield. Cooper era u terzu avversariu di scelta, dopu à Mike Tyson è dopu Francesco Damiani anu da sbulicà, tramindui cù ferite.

U ghjornu di a lotta, Holyfield era un immensu favuritu di scumessa nantu à Cooper, ma Cooper hà sorpresu tutti pigliendu a so opportunità cù e duie mani.

Cooper era falatu in u primu round, ma hà battutu curaggiu, finu à u puntu di u terzu round, Cooper hà sbarcatu una manu diritta à a testa di Holyfield chì hà scunfittu u campionu. Cooper hà allora Holyfield contr'à e corde è sbarcò una cumminazione chì includeva una manu diritta à u spinu di a testa di Holyfield. Prima chì Holyfield puderia cascà nantu à a tela, hà pigliatu a corda superiore per mantene ellu stessu. Ancu s'ellu ùn hà micca battutu u pianu, l'arbitru Mills Lane l'hà chjamatu un knockdown, u primu di a carriera prufessiunale di Holyfield.

Dopu à trè giri di più, Holyfield hà finitu a lotta tardi in u giru 7. À 20 seconde per andà in giru, Holyfield hà colpitu à Cooper cù una longa combinazione. Ancu se Cooper ùn hè mai falatu, ùn pudia più difendesi, pruvucendu à Lane à piantà a lotta cù dui secondi rimanenti in u giru è à attribuisce à Holyfield a vittoria per eliminazione tecnica.

"Smokin" Bert Cooper (à l'origine era furmatu da Joe Frazier) è si ritirò cù un record di pugilatu di 38-25, 31 KO chì ùn ghjustificheghja micca ciò chì stu guerrieru pesante hà purtatu à u ring. Hè statu afflittu di "prublemi" chì anu ostaculatu a so furmazione è infine a so carriera di pugilatu. S'ellu era più cunsacratu, cunsistenti è focalizatu, averia rializatu assai di più. Ciò ch'ellu serà ricurdatu da e battaglie ch'ellu hà impegnatu, parechji contendenti di a "lotta di l'annu".

Alcune battaglie notevuli ch'ellu hà impegnatu includenu contr'à, Michael Moorer, Ray Mercer è assai altri. Alcune di queste lotte pudete truvà in u nostru catalogu di video di lotta senza publicità in stu situ web.Evander Holyfield vs Bert Cooper Video | Boxen247.com

Purtroppu, Bert Cooper hà avutu a so ultima battaglia contr'à u cancheru pancreaticu è hè mortu u 10/5/19, u "fumu" hè statu finalmente surtitu à a ghjovana età di 53. Ch'ellu riposi in pace.

Ricurdatevi di esplorà cumpletamente u nostru situ di pugilatu. Hà l'ultime nutizie di pugilatu, risultati di pugilatu, video di pugilatu è assai più cuntenutu di pugilatu chì hè aghjuntu à ogni ghjornu.

Avemu bisognu di voi !

Se ti piace ciò chì facemu è vulete susteneci, per piacè cunsiderà una donazione una tantum, quantunque grande o chjuca. Ci aiuta à cuntinuà u nostru travagliu è sustene u nostru avvene. Tuttu sicuru è via PayPal ... basta à cliccà l'imaghjina PayPal quì sottu:

Support Boxen247.com da PayPal

Abbonate à a nostra novu Canale YouTube cù l'ultime nutizie è risultati di pugilatu, pettegolezzi è informazioni da u mondu sanu. Basta à cliccà l'imaghjini sottu o qualsiasi di l'imaghjini per tutti i nostri social media:

YouTube Boxen247.com (Kristian von Sponneck)Facebook Boxen247.com (Kristian von Sponneck)

Per a lista di l'ultime nutizie di pugilatu è i risultati di u pugilatu, cliccate quì sottu l'ultime nutizie è risultati di pugilatu