Sponsorizazione Sportiva Mundiale Avà dispunibule

Evander Holyfield vs Riddick Bowe 1

Evander Holyfield vs Riddick Bowe 1 | Boxen247.com

Evander Holyfield vs. Riddick Bowe u 1 di nuvembre di u 13

Thomas & Mack Center - Las Vegas

Evander Holyfield vs Riddick Bowe 1 pits uUn campione di pesi pesanti indisputatu nbeaten affronta un candidatu à i pesi pesanti imbattuti (è u Medalista Olimpicu Super Heavyweight Silver di u 1988) Riddick Bowe. E cinture di titulu di pesi pesanti nantu à a linea eranu i campiunati WBA, WBC, IBF è Lineali.

Questa hè stata a quarta difesa di Holyfield di i tituli ch'ellu hà vintu da Buster Douglas in u 1990 è hè stata a prima di e trè riunioni trà i dui pugili cù questu scontru u più intensu.

U "veru affare" è u "grande babbu" anu andatu subitu subitu. Questa era una battaglia da u principiu, cù un'azione eccitante avanti è avanti da a prima campana finu à a fine di a lotta.

A lotta

In ciò chì si hè trasformatu in unu di i migliori scontri di pugilatu di i pesi pesanti di tutti i tempi, Bowe hà cunquistatu Holyfield cun una decisione unanima, vincendu trè scorecards di ghjudice cù i punteggi 117-110, 117-110 è 115-112.

Ancu s'ellu hè statu favurizatu, Holyfield hà avutu prublemi di cummerciu cù u più grande, più ghjovanu è più forte Bowe, Bowe hà sbarcatu 53 per centu di i so 248 pugni mentre Holyfield hè statu capace solu di sbarcà u 39 per centu di i so 161 lanciati.

A battaglia hè forse più cunnisciuta per u so 10esimu giru, unu di i migliori di a storia di u pugilatu. Holyfield era falatu da una burrata di pugni, quantunque, hà sappiutu suppurtà a timpesta è hà ancu cumandatu a seconda metà di stu giru, sbarcendu una serie di bombe propie.

Ancu se l'annunziatore Jim Lampley hà dichjaratu chì "parerebbe un miraculu" per Holyfield di compie u round 11, Holyfield hà riesciutu in qualchì manera à suppurtà u restu di u round. Sapendu ch'ellu era daretu à i scorecards è puderia richiede un knockout per vince a battaglia, Holyfield hè statu cumpetitivu intornu à 12, Bowe riesce à sfidà u sforzu sempre decisu di Holyfield per tuttu u giru.

Bowe hè statu incurunatu u novu Campione di u mondu di i pesi pesanti.

Holyfield è Bowe anu luttatu duie volte, in 1993 (Holyfield hà vintu per decisione) è in 1995 (Bowe hà vintu per eliminazione). Holyfield s'hè infine ritiratu in u 2011 è Bowe in u 2008 cù i dui pugilisti chì prisentanu in a maiò parte di l'osservatori tutti i tempi di i pesi pesanti.

Arrugà si à u nostru novu Channel YouTube cuminciendu prestu cù l'ultime nutizie è risultati di pugilatu, pettegolezzi è informazioni da u mondu sanu. Basta cliccà nantu à u ligame di l'immagine sottu:

Canale YouTube Boxen247.com

Per l'elencu di l'eventi di pugilatu chì tratteremu in diretta cù è cun scorecard non ufficiale (avvenimentu principale), cliccate nantu à u ligame seguente > Risultati di Live Boxing & Events

boxen247.com Facebook