Sponsorizazione Sportiva Mundiale Avà dispunibule

Emanuel Steward

U Legendary Kronk Palestra Trainer

Emanuel Steward 1944-2012

Emanuel "Manny" Steward (u 7 di lugliu di u 1944 - u 25 d'ottobre di u 2012) era un Emanuel Steward - Boxen247.comBoxer americanu, coach è cummentatore per u Boxing HBO. Steward hà allenatu 41 cacciatori di campione di u mondu per tutta a so carriera, in particulare Thomas Hearns, attraversu a famosa palestra Kronk è più tardi i pesi pesanti Lennox Lewis cù Wladimir Klitschko. I so cumbattenti di pesi pesanti avianu bisognu di un record di 34-2-1 misto in cunflitti di nomi. Era ancu un incaricatu di questu Salone di a Fama Internaziunale di Boxe, cù ancu u Salone di a Fama di u Boxe Mundiale. Steward era ancu famosu per u so travagliu di carità in Detroit, Michigan, aiutendu i ghjovani à ottene una educazione.

Steward hè natu in Bottom Creek, in Virginia Occidentale, tuttavia, à l'età di 12 anni, si era trasferitu cù a so mamma in Detroit, Michigan, una volta divorziata di u babbu, chì era minatore di carbone. Dopu à andà in Detroit, hà travagliatu temporaneamente in l'impresa Automobile prima di visità eventualmente u Brewster Recreation Center, in u quale Joe Louis cun Eddie Futch si sò furmati. Steward hà iniziatu una carriera di pugilatu dilettante quì. Hà compilatu un record di 94 vittorie è 3 sconfitte dapoi un cumbattante dilettante, cumprese a vittoria di u campionatu 1963 di i Guanti d'Oru à u livellu di u pesu gallo.

In u 1971, Steward hà sceltu u so fratellu mezzu, James Steward, à a palestra Kronk Gym, un lettu caldu per i pugili dilettanti in l'anni 1970, diventatu ancu un allenatore à tempu partitu quì. Steward hà furmatu parechji di i migliori dilettanti di u paese. Finalmente hà traduttu a so vittoria cù dilettanti in una prufessione di furmazione cumbattenti specializati à livellu di campiunatu.

Steward hà rializatu a so vittoria a più celebra prima cù u pesu welter Thomas Hearns, chì hà cambiatu da un liggeru cummattente in unu di i pugni più devastanti di a storia di u pugilatu. Hearns hè diventatu unu di i cumbattenti assai efficaci è populari di Steward, cumbattendu à Sugar Ray Leonard, eliminendu à Roberto Durán, è sfidendu u Campione di pesu mediu indiscutibile Marvin Hagler.

Steward hà ancu furmatu u rapper Eminem à u modu di scatula, in Detroit, Michigan.

Steward hà scadutu u 25 d'ottobre di u 2012, dopu avè statu sottumessu à una chirurgia per avè diverticulite. Avia 68 anni. U cancheru di u colon hè statu dopu ripurtatu cum'è un fattore chì cuntribuisce à a so partenza.

Ken Hershman, presidente di HBO Sports, in u quale Steward avia travagliatu cum'è cummentatore in u 2001, hà publicatu una dichjarazione chì dice: "Ùn ci hè micca parolle abbastanza per discrive l'enorme quantità di disperazione è di perdita chì sentimu tutti in HBO Sports aduprendu a tragica partenza di Manny Steward. Durante più di un decenniu, Manny era un collegu rispettatu chì ci hà amparatu tantu micca solu nantu à a scienza ma ancu nantu à a lealtà è l'amicizia. A so energia, l'entusiasmu è u surrisu luminosu eranu una presenza custante. Dece campane ùn parenu micca abbastanza per pienghje a so morte. I so cuntributi à u ghjocu è à HBO ùn seranu mai sminticati. I nostri penseri è preghere sò cù i soi amati ".

Arrugà si à u nostru novu Channel YouTube cuminciendu prestu cù l'ultime nutizie è risultati di pugilatu, pettegolezzi è informazioni da u mondu sanu. Basta cliccà nantu à u ligame di l'immagine sottu:

Canale YouTube Boxen247.com

Per l'elencu di l'eventi di pugilatu chì tratteremu in diretta cù è cun scorecard non ufficiale (avvenimentu principale), cliccate nantu à u ligame seguente > Risultati di Live Boxing & Events

boxen247.com Facebook