Sponsorizazione Sportiva Mundiale Avà dispunibule

Joe Louis vs Tony Galento

The Brown Bomber & Two Ton Tony Galento

Joe Louis vs Tony Galento u 28/6/39

Joe Louis vs Tony Galento si hè tenutu u 28 di ghjugnu di u 1939, per u campiunatu di pesi pesi di u mondu. À questu tempu, Louis era assai favuritu (8 à 1) per fermà Galento.

Joe Louis vs Tony Galento | Boxen247.com

 Galento ùn hè micca statu impressionatu da e probabilità di pugilatu. In una intervista pre-lotta, Galento hà riassuntu a so prospettiva nantu à a lotta cusì:

  • Reporter: "Tony, chì pensate chì e vostre probabilità sò contr'à Joe Louis?"
  • Galento: "Joe quale?"
  • Reporter: "Joe Louis".
  • Galento: «Ùn aghju mai statu da bum.

À propositu di Tony "Two Ton" Galento

(Joe Louis vs Tony Galento)

Domenico Antonio Galento era un pugile americanu di pesu pesu. Cugnumatu "Two Ton" per u so ragiunamentu à u so manager per esse guasgi tardi à una di e so lotte: "Aghju avutu duie tunnellate di ghiacciu da consegnà nantu à a mo strada quì". Galento era unu di i cumbattenti i più culuriti in a storia di u sport. Hà luttatu un polpu, è hà messu in scatula un canguru mentre stunt publicitarii per e so lotte. Hà ancu incassatu un orsu di 550 lb., cum'è attrazione di scena.

Galento era un cacciatore "senza stancu", cù una manca gattiva ganciu, chì ùn lascianu mai simpaticità cum'è e regule di l'anellu, o sportività, interferiscenu cù u so scopu di caccià l'altru cumbattente. Durante i so primi anni di pugilatu, Galento hà pussutu è gestitu un bar chjamatu "The Nut Club" in AranciuNew Jersey. Hè statu riputatu per fà i so travaglii stradali (furmazione) dopu avè chjosu u bar à 2:00 am Quandu li anu dumandatu perchè s'hè furmatu di notte, Galento hà rispostu: "Cuz lottu di notte". Galento era ancu cunnisciutu per astenersi da una doccia per incuragisce odore di corpu in una strategia per distrae u so avversariu. Max Baer hà cummentatu "Il sentait un eau de thon pourri et une cuve de vieux liqueur en train d'être transpirée".

Galento, chì hà dichjaratu di esse altu 5'9 (177 cm), li piacia à pesà circa 235 kg per e so partite. Hà rializatu stu livellu di forma fisica manghjendu tuttu ciò chì ellu vulia. Un pastu tipicu per Galento era custituitu di sei polli, un fiancu di spaghetti, tutti lavati cun un mezu gallone di vinu russu, o biera, o tramindui in una sola seduta. Quand'ellu hè andatu à u campu di furmazione, hà sfruttatu e prove di u so furmatore di mudificà a so dieta, è hà terrurizatu i so cumpagni sparring manghjendu i so pasti in più di i soi.

Era reputatu di furmassi à a biera, è avaria manghjatu 52 hot dog nantu à una scumessa prima di affruntà Arthur DeKuh di pesi pesanti. Galento era presumibilmente tantu gonfiatu prima di a lotta chì a linea di a cintura di i so bagaglii duvia esse tagliata per ch'ellu li si adatti. Galento hà dichjaratu ch'ellu era lentu da l'effetti di manghjà tutti quessi cani caldi, è ch'ellu ùn si pudia spustà per trè giri. Tuttavia, Galento hà scacciatu u 6'3 ″ (192 cm) DeKuh cun un pugnu, un ganciu di sinistra, in u quartu giru.

U 28 di ghjugnu di u 1939, Galento hà luttatu per u campiunatu di pesi pesi di u mondu contru Joe Louis. À questu tempu, Louis era assai favuritu (8 à 1) per fermà Galento. Galento ùn hè micca statu impressionatu. In una intervista pre-lotta, Galento hà riassuntu a so prospettiva nantu à a lotta cusì:

  • Reporter: "Tony, chì pensate chì e vostre probabilità sò contr'à Joe Louis?"
  • Galento: "Joe quale?"
  • Reporter: "Joe Louis".
  • Galento: "Ùn aghju mai mancu da bum."

Hà preditu ancu chì ellu "moida da bum", è telefuneria à Louis ogni ghjornu per informallu personalmente ch'ellu era un vagabondu è chì Galento u "moida" - sta versione culurita di i primi tubthumping, sembra in retrospettiva, esse u standard di Galento modu di presentazione (Rivista LOOK, U 14 di marzu di u 1939; Vol. 3, N ° 6). Louis hà dettu dopu "Mi hà chjamatu tuttu". Ancu se hè cunnisciutu cum'è un splendidu autore promotore, Tony hà avutu l'aiutu significativu di "Ziu" Mike Jacobs per vende a lotta via ballyhoo, solu. Jacobs hà spessu postu Galento per foto ops è novi storii, cù buttigli di birra, steins è barili; un colpu apertamente pagliacciu, hà fattu chì Tony beia da una buttiglia di latte, cù Jacobs pruvendu à piglià lu. Longu prima George Foreman cum'è contendente à manghjà hamburger di furmagliu, Tony Galento hà catturatu l'imaginazione di i fan di un sfidante chì s'hè furmatu à a biera. Sembra quasi necessariu chì, per dimostrà ch'ellu era seriu è adeguatamente preparatu per a lotta Louis, Galento hà dichjaratu ch'ellu ùn avia micca presu alcolu per dui ghjorni prima di a lotta.

I dui si sò battuti in Yankee Stadium in New York. U Galento cortu, calvente, hà stupitu a folla, è u so avversariu, scantulendu è ferendu à Louis cù un putente ganciu sinistro in u primu giru. In u secondu giru, Louis hà cuminciatu à colpisce Galento cù cumbinazioni viziosi, hà apertu un tagliu in bocca à Galento è hà pavimentatu u sfidante cun un putente ganciu sinistro chì in realtà hà alzatu Galento da i so pedi. Questa era a prima volta chì Galento era mai statu abbattutu in a so carriera prufessiunale. In u terzu giru, Louis stava di novu colpendu Galento cun cumbinazioni quandu Galento u pigliò cun un ganciu salvaticu sinistro; sta volta Louis hè falatu. Louis, quantunque, s'hè alzatu prestu, ma ùn hà pigliatu alcuna possibilità per u restu di u giru. U quartu giru hè statu brutale per Galento, chì ùn avia alcuna difesa è era spalancatu per l'assaltu di Louis. Louis u colpì cun cumbinazioni assassine chì furzanu l'arbitru à finisce infine a lotta.

Dopu a lotta, Galento era inconsolabile. Whitey Bimstein, attore omu tagliatu: "... hè sedutu quì cù u sangue chì li versa da l'ochji, u nasu è a guancia. Ùn mi lascia micca tuccà i tagli. Ùn mi lascia micca caccià i guanti Mi spinge via ogni volta chì provu à fà qualcosa per ellu, è soffia, 'Voi ragazzi ùn mi lasciavanu micca luttà contr'à a mo propria lotta. Avaria fattu cascà a tazza à u fretu. »» Galento hà sustinutu per tutta a vita, chì i so furmatori l'anu cunvintu di cambià di stile, è di luttà pulitu; s'hè pentutu di ùn avè micca cummattutu "a so" lotta è hà imbruttatu Louis. Solu un annu dopu a lotta Louis, Bimstein hà offertu una perspettiva diversa, affermendu chì u bob è u tessutu adottati da Tony in i primi dui giri travagliavanu, citendu a prova di u tombu di Louis in u secondu quadru. "Allora (Galento) hà pensatu ch'ellu era John L. Sullivan, è hè andatu subitu à a slug", hà dettu Bimstein, "è ùn pudete micca fà cusì cun Louis".

Joe Louis è Tony Galento apparsu inseme in The Way It Was, un prugramma di nostalgia sportiva (PBS), u 29 di ghjennaghju di u 1976. L'episodiu era vivu, duvutu guasi solu à u stilu di impegnu sempre direttu è culuritu di Galento. Louis hà mostratu un latu sorprendente di sè stessu quandu, dopu avè difendutu una domanda da un cummentatore veteranu di lotta Don Dunphy, riguardu à ogni sintimu male vs. Max Schmeling (Louis dichjarendu chì ellu è Schmeling ùn eranu micca stati veramente avversarii ma anzi "boni amici"), hà dunque indicatu à Galento è hà dichjaratu: "Ma quellu tippu ... mi hà veramente arrabiatu. Tutte quelle cose significative chì hà dettu di mè mentre si allenava per a nostra lotta. M'ha arrabbiatu, va bè ". Louis hà prumuvutu sta dichjarazione rivelendu chì a so rabbia per u tempu di a lotta era tale chì avia decisu di "portà" Galento, vale à dì di trascinà a lotta per "punì lu per quelle cose brutte". Dopu à avè suffertu u colpu, Louis hà cambiatu idea: «[Galento] colpì troppu forte. Allora l'aghju sciaccatu u più prestu pussibule ".

L'altre duie famose lotte di Galento sò state cù l'ex campione Max Baer, ​​è contendente Lou Nova. A lotta Nova hè reputata per esse una di e lotte più brute è sanguinose mai battute. Nova hè stata abbattuta cinque volte. Galento inghjinuchjò, culpì, sbuchjò, colpiò sottu à a cintura, è nantu à almenu dui tombi, Galento "cascò" cù i so 230 lb (104 kg) nantu à Nova, prima ghjinochji. L'arbitru George Blake hà finalmente piantatu u caosse à 2h44 di u 14esimu giru.

A lotta di Galento cù Max Baer hè finita quandu l'arbitru hà piantatu u scontru in l'ottesimu giru. U ghjornu di a lotta Baer, ​​Galento hà decisu di piantà prima in u so bar. Là avia una grande ciotola di spaghetti, cù pulpette di carne, lavata cun mezu caschettu di biera. Dopu u so pastu, Galento s'hè impegnatu in una discussione cù u fratellu. A disputa finì quandu u so fratellu lampò u so bichjeru di biera in faccia à Galento, tagliendusi severamente u labbra. Galento hè statu ubligatu à avè u tagliu cucitu, ore prima di a lotta. Baer hà riapertu u tagliu in u primu giru, furzendu Galento à inghjuttà sangue per u restu di a lotta. Dopu a lotta, Galento hà accusatu a so incapacità di "agganciallu intornu à a testa è di buttallu" per a perdita. U so record era 80-26-5 cù 57 eliminativi.

Meno cunnisciuta, forse cun una bona ragione, hè a battaglia di Galento cun Ernie Schaaf in u 1932 (Newark). Schaaf era à u mumentu classificatu n ° 3 da Ring Magazine, è a lotta hè stata cunsiderata una tappa per una lotta per u titulu cun allora campione Jack Sharkey. A lotta paria scherzosa da a prima, tuttavia, piove trè volte prima di finisce finalmente. Hè andatu à a distanza prevista di 10 round, ma era un affare basculante, pienu di lotte brutali è chì cuntene assai colpi illegali. Two-Ton Tony hà colpitu ripetutamente à Schaaf daretu à u collu cù chulette à manu destra ("pugni di cunigli"). Schaaf, chì si hè ripigliatu rapidamente, hè statu più forte à a fine è hà vintu a decisione, ma ùn hà micca lasciatu u so vestitariu per longhe ore, mentre Galento hà solu raccoltu a so borsa è hè andatu in casa. A carriera di Schaaf hè andata in spirale, culminendu in una battuta straziante da Max Baer, ​​seguitata da a so morte da colpi leggeri à l'iniziu di a so lotta finale, vs. Primu Carnera. A lotta di a lotta hà longu rispunsevule a manu diritta devastante di Baer per a morte di l'anellu di Schaaf, ma in a cultura dura di l'anni 1930, i scrittori sportivi di Newark anu prestu à rivendicà Galento è a battaglia riali sopra cum'è avè fattu u dannu dittu

Galento si hè ritiratu da a pugilata in u 1943, è hà applicatu i so talenti à u mondu di a lotta prufessiunale. Si hè ancu giratu versu l'attu, è hè statu datu roli in Ventu attraversu i Everglades (1958), E Migliori Cose in a Vita Sò Libere (1956), Ragazzi è Bambole (1955) è In riva al mare (1954). Hà cunservatu una spezia di statutu di "eroe pupulare", è hè statu prufilatu parechje volte, una volta da WC Heinz in TRUE Magazine (AUGUSTU, 1960; VOL. 41, NÚ. 279).

Arrugà si à u nostru novu Channel YouTube cuminciendu prestu cù l'ultime nutizie è risultati di pugilatu, pettegolezzi è informazioni da u mondu sanu. Basta cliccà nantu à u ligame di l'immagine sottu:

Canale YouTube Boxen247.com

Per l'elencu di l'eventi di pugilatu chì tratteremu in diretta cù è cun scorecard non ufficiale (avvenimentu principale), cliccate nantu à u ligame seguente > Risultati di Live Boxing & Events

boxen247.com Facebook